Berdien.reismee.nl

Eastcoast

Hallo! :)

Waarschuwing! Schrik niet want mijn Nederlands is enorm achteruit gegaan, bij voorbaat mijn niet gemeende excuses. Het is alweer n hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven. Dat komt doordat ik t erg druk heb met plezier hebben. En ik heb ook gestudeerd voor mn tentamens, maar dat is alweer n maandje geleden. Ondertussen ben ik al ruim drie weken klaar met studeren en zit ik midden in de vakantie. Ik heb het mooie kasteel dat St Georges College heet moeten verlaten en mis t stiekem wel een beetje omdat ik een geweldige tijd heb gehad.

Ik ben nu al 11 dagen aan de oostkust en dat is heel anders dan de westkust. Hoewel t momenteel erg droog is en daardoor meer op t westen gaat lijken is er erg veel regenwoud in Queensland.

Een kleine indicatie van wat ik heb gedaan. Samen met n vriendin die ik ken van college heb ik n auto gehuurd en ben ik naar Cairns gevlogen. Daar heb hebben we twee dagen rondgekeken en daarna zijn we naar t Noorden gereisd. Port Douglas en Cape Tribulation bezocht, en gesnorkeld op de Great Barrier Reef. Daarna zijn we naar Ingham gereisd en hebben een aantal dagen op een farm gewoond. De countryside goed bekeken en een aantal erg bijzondere maar leuke locals ontmoet. Gisteren zijn we naar Townsville gegaan en hebben we een dagje Magnetic Island gedaan. Vandaag ben ik op de bus gestapt naar Airlie Beach en is Theresa terug gegaan via Cairns naar Perth. Morgen ga ik drie dagen zeilen op de Whitsundays.

En nu ga ik voor de verandering eens optijd slapen!

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je blij bent dat ik weer eens wat heb laten horen.

Groetjes Berdien

Reacties

Reacties

Chris en Rianne

Leuk om weer wat van je te horen.Wat zal jij af moeten kicken als je weer thuis bent.Moet je onderhand niet wat gaan werken om al die leuke dingen te bekostigen?Maar fijn dat je er zo van geniet.Wanneer kom je weer thuis?Met of zonder vriend?Nieuwsgierig he?Nou Berdien fijne Sinterklaas en een hartelijke groet van Chris en Rianne.

tant bep (canada) schrijft:

Hi Berdien -leuk dat je schrijft en ik geniet van al de in-
drukken die je beleeft. Heel veel liefs en pas goed op
jezelf.xxx

Ina Verleun

Het ziet er weer heel leuk uit Berdien. Je mail ook ontvangen. Kerst en Sinterklaas in een warm land spreekt niet tot je verbeelding. Heb ik ooit meegemaakt. Veel plezier op de boot.
Liefs +kus Ina

Tineke

Leuke foto's Berdien. Bekende plekjes. Geniet van je zeiltocht naar de Whitsundays, heel bijzonder vooral de inlet. Heel veel plezier nog.

Edith

Hoi Ber, erg leuk om wat te horen en te zien.Wat heb jij het super naar je zin, geniet het gaat allemaal snel genoeg . groetjes van ons xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!